UNDERBART VÄDER

Man njuter av solen och värmen. Gud vad underbart. Idag tog jag inte ens en jacka på mej när vi åkte och handlade. Vi skulle ju ändå inte vara ute och promenera och den lilla biten in till affären var det inte kallt. Det är ju toppen att kunna vara hemma och njuta varje sekund av all värme och allt som tittar upp ur jorden nu på våren.

Bara därför att ni också ska kunna njuta så har jag varit ute i trädgården och fotat av lite som är på väg upp.

Först ut är det förstås "blåsippan" ute i backarna står. Niger och säger att nu är det vår..........


                                                 

Visst är det väl härligt.

Här kommer lite mer häftiga bilder från trädgården.

Titta och njut och tänk på att det blir bara bättre för varje dag.

                 

MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Härliga bilder. Ska på direkten länka till bilderna på min blogg. Det är ju naturlig konst, eller hur?!!!
Sådde mynta frön i lördags. Idag var det tre 0,5 mm gröna söta pricka i tre mini-krukor. Det är vår, helt klart!
Kram
//Beate

2008-04-03 @ 19:40:42
Postat av: Nettan

Det ser ut som det är ett helt hav av krokus.
Dom andra bilderna är också fina, men krokus-bilden är min favvis !

Your doughter

2008-04-03 @ 20:51:47
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0