Sängdags

Även jag måste ju sova även om det inte blir så många timmar. I  morgon kan jag äntligen gå och hämta mina allergitabletter på apoteket. Jag håller nämligen på att klia ihjäl mej på nätterna. Trodde att jag inte behövde dem något mer, men så var det ju naturligtvis inte.

Ringde i torsdags till vc och i morgon är det bara att hämta. Underbart, då kan jag sova lite bättre.

I morgon förresten ska Nettan, Michis, Leon och jag åka till Vällingby och gå in i det nya centrumhuset. Michis och jag har ju redan varit där men inte Nettan. Jag har lovat att bjuda på lunch så jag hoppas att de har något gott att bjuda på. Nästa helg kommer ju Falcon, nästa mops, hem så då kan vi ju inte göra sådana här utflykter. Så denna vecka måste vi ge järnet, hinna med allt.

Nu väntar sängen. kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Usch med allergi. Stackars!! Men njut av utflykten till Vällingby i det här härliga vädret. Hoppas ni kan sita ute!
Själv sitter jag inne men tack vare rökpauser kan man ju njuta av det fina vädret ute på gatan några gånger också. Hyacinten är kanoooon.
//Beate

2008-04-21 @ 08:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0