Registrering

Oh. jäklar vilken dag man har haft. Efter frukost satte jag mej direkt vid datorn och hade hur mycket jobb som helst. Registrering av bokföring och blanketter till förbannelse. Jag var klar klockan tre ungefär så jag har faktiskt gjort ett riktigt arbete idag. Duktig idiot. Men fy sjutton vad trist, det måste jag ju bara tillägga.

Mickis ringde och ville å¨ka iväg till Ikea och köpa lite tyg. Självklart sa jag, är alltid öppen för att kunna åka iväg ett tag. Så när jag var klar med allt skrivande åkte vi iväg, Mickis, Leon och jag. Först till Ikea och handlade två olika tyger som hon ville ha att sy ett påslakan till plus lite smånallar så hon kunde göra en mobil, eller två till Leon.

Sen fortsatte vi vidare bort till Veddesta C där de har en tygaffär för att se om de hade något häftigt kantband. Mycket häftiga tyger hade de men inget kantband som var något roligt. Däremot hade de strykbara bokstäver så de köpte vi.

Sen iväg till Åkermyntan, hämtade Mickis tabletter mot gallstenen och postade en jäkla massa kuvert.

och sen äntligen hem igen. Då fanns det ytterligare utskrifter att göra så de tog jag reda på omgående så jag slapp dem sen. Pust och stön. Nu är det äntligen kväll så man kan gå och lägga sej.

Kram till er alla MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag trodde aldrig jag skulle säga så här men det är ju sant : man får aldrig så mycket att göra som när man är pensionär. Ha, ha !

2008-04-17 @ 00:18:03
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0