Glas med grön växt

Nu undrar ju jag hur det gick med Beate och hennes gröna växt från Veddesta. Blev det någon eller var ni inte där. Om inte - så kan du ju få en av mej  - jag har 5 st. Jag funderar på att åka dit och se om de fortfarande har utförsäljning av stora gröna växter. De var helt suveräna alltså - och skitbilliga.

Om Beate vill ha en grön växt i glaskruka av mej vore det kul om du och Rob kom förbi hemma och tittade på vårt nyas härliga kök - dessutom kan du komma med förslag vad jag ska ha i hörnan vid spisen.  Första maj har Hr P inget inbokat på kalendern vad jag kan se.

Kvällen har vi ägnast åt tvätt av badrumsmatta - vi och vi alltså - jag alltså - plus lite annan tvätt, Nu är det dags att hänga en omgång med annan tvätt.

Sov gott alla nattugglor MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Skickar mejl.
Puss Beate

2008-04-28 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0